Bestellen & Bezorgen
Met welke transporteurs werken jullie samen en hoe kan ik deze bereiken?
Met welke transporteurs werken jullie samen en hoe kan ik deze bereiken? Wij werken samen met vier transporteurs: DPD, Dynalogic, JKS en OnTime. Onze transporteurs zijn op verschillende manieren te bereiken, wij zetten deze manieren graag voor u op ...
Ik heb mijn bestelling/bevestiging nog niet ontvangen, wat nu?
Ik heb mijn bestelling/bevestiging nog niet ontvangen, wat nu? Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft mogen ontvangen! Er kunnen nu verschillende dingen aan de hand zijn, hieronder een overzicht van de mogelijkheden: Geen verzendbevestiging ...
Wat betekent de status van mijn Track en Trace?
Wat betekent de status van mijn Track en Trace code? Track en Trace codes kunnen verschillende statussen hebben, waarvan een aantal vrij breed kunnen zijn. Wij zetten ze graag voor u op een rijtje: Adres niet bereikbaar/bedrijf gesloten. Deze status ...
Wanneer mag ik de Track en Trace code verwachten vanuit de transporteur?
Wanneer mag ik de Track en Trace code verwachten vanuit de transporteur? Dit verschilt per transporteur, daar sommige transporteurs de Track en Trace code pas actief maken zodra de bestelling aangemeld is, andere transporteurs zodra het pakket een ...
Wat zal er gebeuren met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Wat zal er gebeuren met mijn bestelling als ik niet thuis ben op de dag van bezorging? Het is natuurlijk mogelijk dat u onverhoopt toch niet thuis kunt zijn wanneer de chauffeur bij u aan de deur staat. Er kunnen dan diverse opvolgingen zijn: ...
Hoe worden de producten bij mij geleverd?
Hoe worden de producten bij mij geleverd? U ontvangt onze producten altijd netjes gedemonteerd en verpakt in een doos of ander verpakkingsmateriaal, afhankelijk van het product. Niet ieder product is namelijk te demonteren en niet ieder product kan ...
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling? Bij het plaatsen van een bestelling, sturen wij uw bestelling diezelfde dag of de eerstvolgende werkdag op. Dit is afhankelijk van drie belangrijke dingen: Het moment waarop uw bestelling is geplaatst. Welke ...
Kan ik mijn adres-, contactgegevens of bestelling nog wijzigen?
Kan ik mijn adres-, contactgegevens of bestelling nog wijzigen? Het kan natuurlijk gebeuren dat u iets verkeerd invult (of dat autocorrectie u niet snapt) en dat de bestelling niet goed in het systeem door komt. Sommige punten kunnen wij nog voor u ...
Waar kan ik mijn bestelling laten leveren?
Waar kan ik mijn bestelling laten leveren? Uw bestelling kan op vrijwel ieder adres in België of Nederland geleverd worden. Dit kan dus bijvoorbeeld uw huisadres zijn, maar ook het adres van familie, vrienden of bijvoorbeeld je werk! Het ...
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Hoe kan ik een bestelling plaatsen? Leuk dat u bij ons wilt bestellen! Deze bestelling kunt u plaatsen via onze website, dit kan door het product in de winkelwagen te plaatsen en op de bestelknop te drukken. U komt dan in het bestelproces terecht, ...
Betaal ik voor een bestelling verzendkosten?
Betaal ik voor een bestelling verzendkosten? Ja, wij brengen verzendkosten in rekening tot een maximum van €54,95 euro. De hoogte van de verzendkosten is afhankelijk van een aantal punten: het aantal pakketten het totale gewicht van de bestelling het ...
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren? Wanneer u uw bestelling wenst te annuleren, kunt u dit telefonisch, per e-mail of per contactformulier aan ons doorgeven! Zodoende kunnen wij onze collega's in het magazijn instrueren om uw bestelling niet meer ...