Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Leuk dat u bij ons wilt bestellen! Deze bestelling kunt u plaatsen via onze website, dit kan door het product in de winkelwagen te plaatsen en op de bestelknop te drukken. U komt dan in het bestelproces terecht, indien gewenst kunt u ook een account aanmaken zodat u in de toekomst gemakkelijk en snel kunt bestellen!

Op de eerste pagina kunt u uw gegevens en het aflever- en factuur adres invullen. Op de tweede pagina kunt u een verzendmethode kiezen en op de derde pagina kunt u een betaalmethode kiezen om de bestelling afronden en de aankoop definitief te maken.

Kan ik mijn bestelling ook telefonisch of per e-mail doorgeven?
Helaas is telefonisch niet mogelijk, wij kunnen namelijk dan geen directe betaalmethode verwerken, waardoor jij je bestelling niet snel mag verwachten. Je kan wel een bestelling plaatsen via per e-mail, wij zullen dan voor jou de bestelling plaatsen en je voorzien van een betaallink. 

    • Related Articles

    • Hoe kan ik mijn bestelling via jullie webshop betalen?

      Hoe kan ik mijn bestelling via jullie webshop betalen? In onze webshop kunt u voor verschillende betaalmethodes kiezen welke ervoor zorgen dat u de bestelling bij ons kunt plaatsen. Bancontact/KBC Belgische klanten kunnen eenvoudig en veilig ...
    • Waar kan ik mijn bestelling laten leveren?

      Waar kan ik mijn bestelling laten leveren? Uw bestelling kan op vrijwel ieder adres in Belgiƫ of Nederland geleverd worden. Dit kan dus bijvoorbeeld uw huisadres zijn, maar ook het adres van familie, vrienden of bijvoorbeeld je werk! Het ...
    • Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

      Hoe snel ontvang ik mijn bestelling? Bij het plaatsen van een bestelling, sturen wij uw bestelling diezelfde dag of de eerstvolgende werkdag op. Dit is afhankelijk van drie belangrijke dingen: Het moment waarop uw bestelling is geplaatst. Welke ...
    • Hoe kan ik een klacht/opmerking indienen?

      Hoe kan ik een klacht indienen? Het kan natuurlijk voorkomen dat u niet tevreden bent met de bestelling, de levering of het contact wat u met ons heeft gehad. U kunt dan per e-mail een klacht indienen via info@laagsteprijsgarantie.com met als ...
    • Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

      Hoe kan ik mijn bestelling annuleren? Wanneer u uw bestelling wenst te annuleren, kunt u dit telefonisch, per e-mail of per contactformulier aan ons doorgeven! Zodoende kunnen wij onze collega's in het magazijn instrueren om uw bestelling niet meer ...