Betaal ik voor een bestelling verzendkosten?

Betaal ik voor een bestelling verzendkosten?

Betaal ik voor een bestelling verzendkosten?
Ja, wij brengen verzendkosten in rekening tot een maximum van €54,95 euro.
De hoogte van de verzendkosten is afhankelijk van een aantal punten:

  • het aantal pakketten
  • het totale gewicht van de bestelling
  • het land waarin de levering plaats dient te vinden.

De verzendkosten worden berekend en getoond in het overzicht van de winkelwagen, nadat u uw land heeft geselecteerd en voordat u uw bestelling definitief plaatst. De verzendkosten passen zich automatisch aan wanneer u het winkelwagentje aanpast, zo heeft u dus altijd een actueel overzicht van de verzendkosten welke berekend worden voor uw bestelling.

Bieden jullie ook gratis verzending aan?

Helaas bieden wij geen gratis verzending aan daar wij de leveringen uitbesteden aan externe transporteurs. Wij dienen hiervoor kosten aan hen af te dragen, waardoor wij hebben besloten om naast onze laagste prijs garantie, geen gratis verzending aan te bieden.


    • Related Articles

    • Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?

      Hoe kan ik zien of een product op voorraad is? Wij geven op onze website aan of een product op voorraad is of niet, dit kunt u op verschillende manieren terug vinden! Wanneer u op een categorie klikt, ziet u al onze producten netjes en overzichtelijk ...
    • Ik heb mijn bestelling/bevestiging nog niet ontvangen, wat nu?

      Ik heb mijn bestelling/bevestiging nog niet ontvangen, wat nu? Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft mogen ontvangen! Er kunnen nu verschillende dingen aan de hand zijn, hieronder een overzicht van de mogelijkheden: Geen verzendbevestiging ...
    • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

      Hoe kan ik een bestelling plaatsen? Leuk dat u bij ons wilt bestellen! Deze bestelling kunt u plaatsen via onze website, dit kan door het product in de winkelwagen te plaatsen en op de bestelknop te drukken. U komt dan in het bestelproces terecht, ...
    • Wat zal er gebeuren met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

      Wat zal er gebeuren met mijn bestelling als ik niet thuis ben op de dag van bezorging? Het is natuurlijk mogelijk dat u onverhoopt toch niet thuis kunt zijn wanneer de chauffeur bij u aan de deur staat. Er kunnen dan diverse opvolgingen zijn: ...
    • Hoe kan ik een klacht/opmerking indienen?

      Hoe kan ik een klacht indienen? Het kan natuurlijk voorkomen dat u niet tevreden bent met de bestelling, de levering of het contact wat u met ons heeft gehad. U kunt dan per e-mail een klacht indienen via info@laagsteprijsgarantie.com met als ...