Wat zal er gebeuren met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Wat zal er gebeuren met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Wat zal er gebeuren met mijn bestelling als ik niet thuis ben op de dag van bezorging?
 Het is natuurlijk mogelijk dat u onverhoopt toch niet thuis kunt zijn wanneer de chauffeur bij u aan de deur staat. Er kunnen dan diverse opvolgingen zijn:

Aflevering bij de buren of nieuwe afspraak.
Indien mogelijk, zal de chauffeur het bij één van de buren proberen of een kaartje achter laten waarmee u zelf een nieuwe afspraak kan maken. Hierover wordt u natuurlijk altijd geïnformeerd zodat u weet waar de bestelling geleverd is of hoe u een nieuwe afspraak kunt maken.

Kan/mag de chauffeur de bestelling ergens neer zetten?
Niet iedere chauffeur doet dit, maar u kunt het altijd proberen! Wij adviseren u dan om een briefje op de deur te hangen met uw handtekening, zodat de chauffeur zeker weet dat dit met uw toestemming gebeurd. Dit gebeurd dan wel met uw toestemming en is dus helaas wel uw eigen risico, als het pakket er niet staat wanneer u thuis komt. Doe dit dan ook alleen wanneer u zeker weet dat u niet in een drukke straat woont, of u niet erg lang van huis bent!

Kan mijn bestelling ook al direct bij een parcelshop of pick-up point geleverd worden?
Dit is helaas niet mogelijk, wij hebben namelijk met al onze transporteurs de afspraak dat zij minimaal één keer de bestelling op het opgegeven adres moeten aanbieden. Mocht dit niet succesvol verlopen? Dan kunt u met DPD de bestelling naar een speciaal punt laten sturen. Dynalogic, JKS en OnTime hebben helaas geen afhaalpunt, waardoor zij altijd een nieuwe afspraak met u zullen maken.
Niet thuis, niet thuis bij levering, niet thuis voor levering, levering bij buren, levering bij pakketpunt, levering bij parcelpunt, levering op afspraak,

    • Related Articles

    • Ik heb mijn bestelling/bevestiging nog niet ontvangen, wat nu?

      Ik heb mijn bestelling/bevestiging nog niet ontvangen, wat nu? Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft mogen ontvangen! Er kunnen nu verschillende dingen aan de hand zijn, hieronder een overzicht van de mogelijkheden: Geen verzendbevestiging ...
    • Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?

      Hoe kan ik zien of een product op voorraad is? Wij geven op onze website aan of een product op voorraad is of niet, dit kunt u op verschillende manieren terug vinden! Wanneer u op een categorie klikt, ziet u al onze producten netjes en overzichtelijk ...
    • Wat betekent de status van mijn Track en Trace?

      Wat betekent de status van mijn Track en Trace code? Track en Trace codes kunnen verschillende statussen hebben, waarvan een aantal vrij breed kunnen zijn. Wij zetten ze graag voor u op een rijtje: Adres niet bereikbaar/bedrijf gesloten. Deze status ...
    • Waar kan ik mijn bestelling laten leveren?

      Waar kan ik mijn bestelling laten leveren? Uw bestelling kan op vrijwel ieder adres in België of Nederland geleverd worden. Dit kan dus bijvoorbeeld uw huisadres zijn, maar ook het adres van familie, vrienden of bijvoorbeeld je werk! Het ...
    • Mijn bestelling is niet goed geleverd, wat nu?

      Mijn bestelling is incompleet/verkeerd geleverd, wat nu? Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u een verkeerde of incomplete bestelling ontvangt, maar helaas kan er wel eens een foutje gemaakt worden. Wij zorgen er dan ook graag voor dat de ...