Kan ik mijn adres-, contactgegevens of bestelling nog wijzigen?

Kan ik mijn adres-, contactgegevens of bestelling nog wijzigen?

Kan ik mijn adres-, contactgegevens of bestelling nog wijzigen?
Het kan natuurlijk gebeuren dat u iets verkeerd invult (of dat autocorrectie u niet snapt) en dat de bestelling niet goed in het systeem door komt. Sommige punten kunnen wij nog voor u aanpassen, maar sommige punten zijn helaas niet meer te wijzigen. Onderstaand vindt u een samenvatting van alle punten:

NAW-gegevens.*
Als jij nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, kunnen wij de tenaamstelling en het adres van de bestelling nog wijzigen. Heeft u wel een verzendbevestiging gehad? Dan kunnen wij helaas niet bij iedere transporteur uw gegevens nog wijzigen. Bij sommige transporteurs kunt u zelf het adres wijzigen in de Track en Trace code, maar dit is niet bij elke transporteur mogelijk. U kunt het adres uiteindelijk zelf wijzigen wanneer de aflevering is mislukt, of u kunt aangeven dat je de bestelling ergens wilt ophalen!

Contactgegevens.
Als u uw telefoonnummer niet goed hebt ingevuld, kunnen wij deze nog voor u wijzigen! Als het e-mailadres niet goed is ingevuld, kunnen wij deze helaas niet meer aanpassen. De Track en Trace code zal dan ook helaas naar het verkeerde e-mailadres verstuurd worden. U kunt uiteraard wel contact opnemen met onze klantenservice, deze voorziet u graag van de Track en Trace code zodat u de bestelling alsnog kunt volgen!

Producten.
Als u uw bestelling hebt betaald en uw bestelling is gepickt, kunnen de producten niet meer gewijzigd worden. Wilt u bijvoorbeeld een andere kleur, meer of minder producten of een ander formaat? Dan dient u helaas deze bestelling te annuleren en een nieuwe bestelling te plaatsen. Is de bestelling al verstuurd? Dan kunt u deze weigeren bij aflevering, de bestelling komt dan retour naar ons! Als u onze klantenservice hier van op de hoogte stelt, zorgen zij er voor dat de bestelling terugbetaald wordt zodra deze retour is ontvangen.

Wilt u de bestelling op een andere datum geleverd krijgen? Dit is tot op zekere hoogte nog te wijzigen! Dit dient u dan zo snel mogelijk na het plaatsen van uw bestelling door te geven zodat wij het picken van uw bestelling kunnen uitstellen.
Is uw bestelling al gepickt? Dan kunnen wij de datum niet meer verzetten, u kunt dan via de Track en Trace code kijken wat mogelijk is met uw bestelling en de levering hiervan. 
    • Related Articles

    • Ik heb mijn bestelling/bevestiging nog niet ontvangen, wat nu?

      Ik heb mijn bestelling/bevestiging nog niet ontvangen, wat nu? Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft mogen ontvangen! Er kunnen nu verschillende dingen aan de hand zijn, hieronder een overzicht van de mogelijkheden: Geen verzendbevestiging ...
    • Waar kan ik mijn bestelling laten leveren?

      Waar kan ik mijn bestelling laten leveren? Uw bestelling kan op vrijwel ieder adres in België of Nederland geleverd worden. Dit kan dus bijvoorbeeld uw huisadres zijn, maar ook het adres van familie, vrienden of bijvoorbeeld je werk! Het ...
    • Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

      Hoe kan ik mijn bestelling annuleren? Wanneer u uw bestelling wenst te annuleren, kunt u dit telefonisch, per e-mail of per contactformulier aan ons doorgeven! Zodoende kunnen wij onze collega's in het magazijn instrueren om uw bestelling niet meer ...
    • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

      Hoe kan ik een bestelling plaatsen? Leuk dat u bij ons wilt bestellen! Deze bestelling kunt u plaatsen via onze website, dit kan door het product in de winkelwagen te plaatsen en op de bestelknop te drukken. U komt dan in het bestelproces terecht, ...
    • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

      Retourneren kan eenvoudig via ons retourformulier. Lees eerst zorgvuldig de onderstaande voorwaarden en mogelijkheden. Ga naar retourformulier Producten retourneren? U mag tot 6 maanden na ontvangst van de producten laten weten dat u van de koop af ...