Hoe worden de producten bij mij geleverd?

Hoe worden de producten bij mij geleverd?

Hoe worden de producten bij mij geleverd?
U ontvangt onze producten altijd netjes gedemonteerd en verpakt in een doos of ander verpakkingsmateriaal, afhankelijk van het product. Niet ieder product is namelijk te demonteren en niet ieder product kan in één doos verpakt worden. Onze grote partytenten passen bijvoorbeeld niet in één doos en onze statafelrokken kunnen wij niet los in een zak versturen. Bij het product zelf staat vermeld uit hoe veel pakketten deze bestaat en de afmetingen hiervan, zodat u weet wat u ongeveer mag verwachten!

Montage.
Niet ieder product wordt gemonteerd geleverd, bijvoorbeeld onze buizententen en parasols dient u zelf nog in elkaar te zetten. De statafels en easy up tenten worden wel (gedeeltelijk) gemonteerd geleverd. Van ieder product is een handleiding beschikbaar, waardoor u een indruk kunt krijgen van het monteren van het product. Deze kunt u per e-mail opvragen bij onze klantenservice, zodat u weet wat u mag en kunt verwachten.

Levering.
De levering verloopt per transporteur anders. Niet iedere transporteur levert namelijk op verdiepingen in flats of appartementen. Vaak leveren chauffeurs maar tot aan de begane grond of tot aan de eerste voordeur.
U kunt natuurlijk altijd aan de chauffeur vragen of deze naar uw verdieping wil komen met uw bestelling, maar het kan zijn dat u een chauffeur treft die zich strikt aan de regels houdt en hier geen uitzondering in wil maken. In dat geval dient u er rekening mee te houden dat u zelf verantwoordelijk bent voor het verplaatsen van het product van de eerste voordeur tot aan uw eigen voordeur.

    • Related Articles

    • Kan ik de producten bij jullie afhalen?

      Kan ik de producten bij jullie afhalen? Dat kan! Ons magazijn zit in ’s-Hertogenbosch, gevestigd op Wisent 7, 5236PX. Onze locatie is geopend van 09:30 tot 16:30 uur, van maandag tot en met vrijdag, met uitzondering van Nationale Nederlandse ...
    • Hoe wordt mijn bestelling aan mij terugbetaald?

      Hoe wordt mijn bestelling aan mij terugbetaald? Wanneer u de bestelling bij ons annuleert of deze terug heeft gestuurd, zullen wij deze natuurlijk aan u terugbetalen. Dit zal via dezelfde betaalmethode verlopen als waarmee u de bestelling hebt ...
    • Wat is de kwaliteit van jullie producten?

      Wat is de kwaliteit van jullie producten? 'Jullie zijn erg goedkoop, verkopen jullie dan wel goede kwaliteit?’ Deze vraag horen wij regelmatig en wij kunnen u vertellen: onze producten zijn van goede kwaliteit mits u hier natuurlijk normaal mee om ...
    • Wat zal er gebeuren met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

      Wat zal er gebeuren met mijn bestelling als ik niet thuis ben op de dag van bezorging? Het is natuurlijk mogelijk dat u onverhoopt toch niet thuis kunt zijn wanneer de chauffeur bij u aan de deur staat. Er kunnen dan diverse opvolgingen zijn: ...
    • Hoe lang mag ik mijn producten retour sturen?

      Hoe lang mag ik mijn producten retour sturen? U mag tot 6 maanden na ontvangst van de bestelling, de bestelling retour sturen. U heeft namelijk 6 maanden bedenktijd, in deze bedenktermijn mag u het product hanteren en inspecteren zoals u dit in een ...