Ik heb mijn bestelling/bevestiging nog niet ontvangen, wat nu?

Ik heb mijn bestelling/bevestiging nog niet ontvangen, wat nu?

Ik heb mijn bestelling/bevestiging nog niet ontvangen, wat nu?
Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft mogen ontvangen!
Er kunnen nu verschillende dingen aan de hand zijn, hieronder een overzicht van de mogelijkheden:

Geen verzendbevestiging – verkeerd e-mailadres ingevuld?
Heeft u per ongeluk twee e-mailadressen door elkaar gehaald of misschien een typefoutje gemaakt in het e-mailadres? Dan krijgt u helaas geen verzendbevestiging en geen Track en Trace code. Heeft u de levering na één dag nog niet ontvangen? Dan kunt u via onze klantenservice de Track en Trace code of pakketstatus opvragen.

Geen verzendbevestiging - ruim voor 21:00 uur besteld?
Controleer dan goed de factuur en/of orderbevestiging. Mogelijk heeft u een voorbestelling geplaatst, dat betekent dat het product wat u besteld heeft, niet op voorraad is. De levering vindt dan ook naar verwachting plaats op de leverdatum welke bij het product vermeld staat.

Ook is het mogelijk dat u een product heeft besteld met een afwijkende levertijd, bijvoorbeeld voor 16:00 uur besteld*, deze producten kunnen maar tot 16:00 uur verwerkt en verzonden worden. Indien u een product met deze levertijd heeft besteld, mag u verwachten dat wij de eerst volgende werkdag uw bestelling verwerken en verzenden.

Geen verzendbevestiging - vlak voor 21:00 uur besteld?
Dan kan het zijn dat de bestelling en/of betaling pas na 21:00 uur binnen is gekomen in ons systeem en de bestelling daarom nog niet verzonden is. Als u geen verzendbevestiging heeft gehad, kunt u er dan ook van op aan dat uw bestelling de volgende werkdag verwerkt en verzonden zal worden.

Heeft u wel diezelfde avond een verzendbevestiging ontvangen? Lees dan verder!

Wel een verzendbevestiging – geen Track en Trace code ontvangen?
Wij versturen onze bestellingen met verschillende transporteurs, zie hier met welke transporteurs wij samenwerken en wanneer u de Track en Trace code mag verwachten. Wij verzoeken u graag vriendelijk om de spamfolder te controleren en op de dag zelf te wachten tot circa 10:00 uur op de Track en Trace code. 

Wel een verzendbevestiging – geen tijdvak in de Track en Trace code bekend?
Dan kan het zijn dat uw bestelling nog verwerkt wordt door de transporteur en dat het tijdvak nog bekend gemaakt wordt, wacht nog even geduldig af tot de dag van levering. Heeft u dan nog geen tijdindicatie maar heeft het pakket wel één of meerdere scans? Dan kan het zijn dat uw bestelling in een middag- of avondroute mee gaat, de tijd zal dan in de loop van de dag alsnog bekend worden!  

Wel een verzendbevestiging – tijdvak in de Track en Trace code voorbij maar geen chauffeur gezien?
De chauffeurs zitten het grootste gedeelte van hun werkdag op de weg, onderweg naar klanten om de pakketten te bezorgen! Het kan dan ook helaas wel eens voorkomen dat de chauffeur in de file terecht komt of dat een andere klant iets langer in beslag neemt dan verwacht. Wij hopen op uw begrip en geduld in deze situatie, wij zijn er van overtuigd dat de chauffeur alsnog zo snel mogelijk bij u langs zal komen!

Wel een verzendbevestiging – bestelling niet geleverd?
Er zijn verschillende redenen waarom een bestelling niet geleverd kan worden. Het kan bijvoorbeeld zijn dat de chauffeur veel vertraging heeft en de route daardoor niet af kan maken, maar het kan ook zijn dat uw bestelling beschadigd of kwijt is geraakt. Wij hebben hier alle statussen van onze transporteurs voor u op een rijtje gezet, zodat u kan zien wat er met uw bestelling aan de hand is en wat u hieraan kan doen.
geen levering, geen pakket, geen bestelling, niet ontvangen, niet gekregen, niet aangekregen, niet geleverd, niet gehad, pakket niet geleverd, bestelling niet geleverd, pakket niet gehad, bestelling niet gehad, geen levering gehad, geen pakket gehad, geen bestelling gehad, bestelling niet ontvangen,


    • Related Articles

    • Wat zal er gebeuren met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

      Wat zal er gebeuren met mijn bestelling als ik niet thuis ben op de dag van bezorging? Het is natuurlijk mogelijk dat u onverhoopt toch niet thuis kunt zijn wanneer de chauffeur bij u aan de deur staat. Er kunnen dan diverse opvolgingen zijn: ...
    • Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu?

      Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu? Wat vervelend dat uw bestelling niet in goede staat bij u is aangekomen! Dit is natuurlijk niet onze intentie, maar hier kunnen wij helaas niet altijd iets aan doen. Uw pakket legt een erg lange weg af, ...
    • Mijn bestelling is niet goed geleverd, wat nu?

      Mijn bestelling is incompleet/verkeerd geleverd, wat nu? Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u een verkeerde of incomplete bestelling ontvangt, maar helaas kan er wel eens een foutje gemaakt worden. Wij zorgen er dan ook graag voor dat de ...
    • Wat betekent de status van mijn Track en Trace?

      Wat betekent de status van mijn Track en Trace code? Track en Trace codes kunnen verschillende statussen hebben, waarvan een aantal vrij breed kunnen zijn. Wij zetten ze graag voor u op een rijtje: Adres niet bereikbaar/bedrijf gesloten. Deze status ...
    • Kan ik mijn adres-, contactgegevens of bestelling nog wijzigen?

      Kan ik mijn adres-, contactgegevens of bestelling nog wijzigen? Het kan natuurlijk gebeuren dat u iets verkeerd invult (of dat autocorrectie u niet snapt) en dat de bestelling niet goed in het systeem door komt. Sommige punten kunnen wij nog voor u ...