Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Bij het plaatsen van een bestelling, sturen wij uw bestelling diezelfde dag of de eerstvolgende werkdag op. Dit is afhankelijk van drie belangrijke dingen:
Het moment waarop de bestelling is geplaatst.*
Wanneer u op een werkdag voor 16:00 of 21:00 uur besteld, dan wordt de bestelling de volgende (werk)dag bij u afgeleverd. Heeft u de bestelling op vrijdag ná 16:00 of 21:00 uur of heeft u de bestelling in het weekend geplaatst? Houd er dan rekening mee dat de bestelling op de eerst volgende dinsdag wordt geleverd! Wij zijn in het weekend namelijk gesloten en kunnen uw bestelling pas op maandag verwerken en verzenden.
Wij kunnen diverse producten ook op zaterdag afleveren, zaterdag wordt dan gezien als een werkdag. Wanneer het een Nationale Feestdag betreft, kan de levering niet plaatsvinden daar de transporteur dan niet werkzaam is. Dit geldt voor zowel Belgische als Nederlandse feestdagen daar uw bestelling vanuit Nederland naar België wordt verzonden.
* Bij diverse producten staat vermeld: Vóór 16:00 besteld, morgen bij u geleverd!* Deze producten dienen dan ook voor 16:00 uur besteld te zijn in plaats van voor 21:00 uur. Tevens kunnen deze producten niet op zaterdag geleverd worden, deze worden dan ook standaard de eerst volgende werkdag geleverd.
De betaalmethode.
Kiest u voor online betalen? Dan is de bestelling direct betaald en klaar voor verzending, u mag deze dan verwachten op de eerst volgende (werk)dag!
Indien u voor vooraf overmaken als betaalmethode kiest, sturen wij het product op nadat het bedrag zichtbaar op onze rekening staat. Het product komt dan in sommige gevallen wat later aan, omdat wij de betaling niet direct zichtbaar op onze rekening ontvangen.
Op voorraad of voorbestelling.
Als de bestelling op voorraad is, mag u deze de eerst volgende werkdag verwachten.
Heeft u een voorbestelling geplaatst? Dan komt het product naar verwachting aan op de datum welke bij ‘verwachte levertijd’ vermeld staat. Mocht u meerdere producten bestellen, dan wordt de bestelling gesplitst verstuurd. U ontvangt dan de producten welke op voorraad zijn, eerder dan de producten zonder voorraad.
Jullie adverteren met ‘voor 16:00/21:00 uur besteld, morgen geleverd*’ maar dit is niet gebeurd. Heb ik recht op een compensatie?
Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren, maar er kunnen helaas wel eens overmacht situaties plaatsvinden. Omdat hier niet altijd iets aan te doen is, geven wij hier geen directe compensatie voor. Mocht u nog iets bij ons willen bestellen, kijken wij natuurlijk graag met u mee naar de mogelijkheden.