Met welke transporteurs werken jullie samen en hoe kan ik deze bereiken?

Met welke transporteurs werken jullie samen en hoe kan ik deze bereiken?

Met welke transporteurs werken jullie samen en hoe kan ik deze bereiken?
Wij werken samen met vier transporteurs: DPD, Dynalogic, JKS en OnTime. Onze transporteurs zijn op verschillende manieren te bereiken, wij zetten deze manieren graag voor u op een rijtje:

DPD.
Contactformulier: https://www.dpd.com/nl/nl/contact/
Telefoon: 0900 - 37 34 663 (€0,50 per gesprek, Nederland)
Telefoon: +32 - 70 22 22 22 (België)
Veel voorkomende vragen: https://www.dpd.com/nl/nl/support/veelgestelde-vragen/

Dynalogic.
Contactformulier: http://www.dynalogic.eu/nl/contact-1/contact-particulier
Telefoon: 0900 - 39 62 564 (€ 0,45 per minuut, Nederland)
Telefoon: 0900 - 40 110 (€ 0,45 per minuut, België)
Veel voorkomende vragen: http://www.dynalogic.eu/nl/contact-1/faq-dynalogic

Eigen transport.
Sinds kort vervoeren wij ook een aantal producten zelf, u kunt voor vragen onze klantenservice benaderen!
Contactformulier: https://www.koop-een-partytent.be/service/
Telefoon: +31 (0)88 - 22 66 300
E-mail: info@laagsteprijsgarantie.com

JKS Transport (Nederland).
E-mail: planning@jks.nl
Telefoon algemeen: +31 (0)88 - 30 30 570
Telefoon bezorginformatie:  +31 (0)900 - 0401 202

OnTime (België).
E-mail: info@ontime.be
Telefoon: +32 (0)800
transporteur, transportdienst, bezorger, bezorging, bezorgdienst, levering,  leveringsdienst, leveren, bezorgen, 
    • Related Articles

    • Wanneer mag ik de Track en Trace code verwachten vanuit de transporteur?

      Wanneer mag ik de Track en Trace code verwachten vanuit de transporteur? Dit verschilt per transporteur, daar sommige transporteurs de Track en Trace code pas actief maken zodra de bestelling aangemeld is, andere transporteurs zodra het pakket een ...
    • Waar kan ik mijn bestelling laten leveren?

      Waar kan ik mijn bestelling laten leveren? Uw bestelling kan op vrijwel ieder adres in België of Nederland geleverd worden. Dit kan dus bijvoorbeeld uw huisadres zijn, maar ook het adres van familie, vrienden of bijvoorbeeld je werk! Het ...
    • Kan ik de producten bij jullie afhalen?

      Kan ik de producten bij jullie afhalen? Dat kan! Ons magazijn zit in ’s-Hertogenbosch, gevestigd op Wisent 7, 5236PX. Onze locatie is geopend van 09:30 tot 16:30 uur, van maandag tot en met vrijdag, met uitzondering van Nationale Nederlandse ...
    • Wat betekent de status van mijn Track en Trace?

      Wat betekent de status van mijn Track en Trace code? Track en Trace codes kunnen verschillende statussen hebben, waarvan een aantal vrij breed kunnen zijn. Wij zetten ze graag voor u op een rijtje: Adres niet bereikbaar/bedrijf gesloten. Deze status ...
    • Hoe kan ik mijn bestelling via jullie webshop betalen?

      Hoe kan ik mijn bestelling via jullie webshop betalen? In onze webshop kunt u voor verschillende betaalmethodes kiezen welke ervoor zorgen dat u de bestelling bij ons kunt plaatsen. Bancontact/KBC Belgische klanten kunnen eenvoudig en veilig ...