Wanneer mag ik de Track en Trace code verwachten vanuit de transporteur?

Wanneer mag ik de Track en Trace code verwachten vanuit de transporteur?

Wanneer mag ik de Track en Trace code verwachten vanuit de transporteur?
Dit verschilt per transporteur, daar sommige transporteurs de Track en Trace code pas actief maken zodra de bestelling aangemeld is, andere transporteurs zodra het pakket een scan heeft gehad en weer andere transporteurs zodra de zending in uitlevering ligt. 

DPD.
DPD stuurt op de dag van levering tussen 10:00 en 11:00 uur ’s ochtends een Track en Trace code waarmee u meteen met het pakketlabelnummer een tijdvak van één uur kan achterhalen waarin de chauffeur bij u verwacht langs te komen.  

Dynalogic.
Dynalogic stuurt zodra wij uw zending hebben aangemeld, direct een bevestiging. Deze bevestiging is standaard, hierin ziet u automatisch de eerst volgende dag staan en een tijdvak van 08:00 tot 22:00 uur. Ook wordt op de dag van levering het tijdvak verkleind naar een venster van circa vier uur, zodat u natuurlijk niet de hele dag thuis hoeft te zijn voor de chauffeur!

Eigen transportdienst.
Sommige producten worden bezorgd met onze eigen transportdienst. Wij streven er dan naar om uw bestelling zo snel als mogelijk te leveren maar kiezen ervoor om de routes wel zo milieuvriendelijk mogelijk in te plannen. U ontvangt de dag voordat uw bestelling verzonden wordt, een SMS vanuit onze klantenservice met daarin een tijdsindicatie.

JKS Transport.
JKS voorziet u in de avond voor levering, uiterlijk op de ochtend van levering van een Track en Trace code waarmee u het tijdstip van levering kan achterhalen! 

OnTime Transport.
OnTime voorziet u in de avond voor levering, uiterlijk op de ochtend van levering van een Track en Trace code waarmee u het tijdstip van levering kan achterhalen! 

Kan ik (tegen betaling) een tijdvak kiezen wat mij goed uitkomt?
Helaas is dit niet mogelijk via onze website, bij sommige transporteurs wordt deze optie wel aangeboden waardoor dit dan volledig uw eigen keuze is. De transporteurs rijden namelijk niet alleen voor ons bedrijf maar ook voor andere bedrijven. Hierdoor kunnen zij niet altijd rekening houden met wensen/voorkeuren, om te voorkomen dat de routes niet gunstig gepland kunnen worden. Omdat wij willen dat onze transporteurs milieubewust zijn, bieden wij deze optie dan ook niet aan.

Waarom werkt mijn Track en Trace code niet?
Wat vervelend dat uw Track en Trace code niet werkt. Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u vanuit ons een verzendbericht tezamen met een Track en Trace code.

DPD
Wanneer uw bestelling wordt verzonden met DPD zal de Track en Trace code niet meteen werken. Deze zal laat in de avond of in de ochtend pas werkend zijn.

Dynalogic
Wanneer uw bestelling wordt verzonden met Dynalogic zal de Track en Trace code wel werkend zijn maar ontvangt u in de ochtend pas een tijdvak waarin de chauffeur bij u langs zal komen om de bestelling af te leveren.
Track en trace, track&trace, track & trace, wanneer traceren, wanneer volgen, wanneer te volgen, wanneer te traceren, traceercode, traceer code, 


    • Related Articles

    • Wat betekent de status van mijn Track en Trace?

      Wat betekent de status van mijn Track en Trace code? Track en Trace codes kunnen verschillende statussen hebben, waarvan een aantal vrij breed kunnen zijn. Wij zetten ze graag voor u op een rijtje: Adres niet bereikbaar/bedrijf gesloten. Deze status ...
    • Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

      Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling? Een terugbetaling verloopt op verschillende manieren, waardoor er niet één standaard verwerktijd gehanteerd wordt. Het is namelijk afhankelijk van het punt waar uw bestelling zich bevindt, hoe lang de ...
    • Hoe lang mag ik mijn producten retour sturen?

      Hoe lang mag ik mijn producten retour sturen? U mag tot 6 maanden na ontvangst van de bestelling, de bestelling retour sturen. U heeft namelijk 6 maanden bedenktijd, in deze bedenktermijn mag u het product hanteren en inspecteren zoals u dit in een ...
    • Hoe lang heb ik garantie op mijn product(en)?

      Hoe lang heb ik garantie op mijn product(en) Wij bieden standaard één jaar garantie op onze producten, tenzij er bij het product zelf iets anders vermeld staat. Deze garantie geldt op fabricage fouten, wat inhoudt dat het product bij normaal gebruik ...
    • Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

      Hoe snel ontvang ik mijn bestelling? Bij het plaatsen van een bestelling, sturen wij uw bestelling diezelfde dag of de eerstvolgende werkdag op. Dit is afhankelijk van drie belangrijke dingen: Het moment waarop uw bestelling is geplaatst. Welke ...