Service & Garantie
Wat houdt het Webshop keurmerk in?
Wat houdt het Webshop keurmerk in? Daar wij zijn aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk, bent u ervan gegarandeerd dat wij de Nederlandse consumenten wetgeving hanteren. Bij een geschil kan deze via Webshop Keurmerk worden ingediend. U kunt hier ...
Hoe lang heb ik garantie op mijn product(en)?
Hoe lang heb ik garantie op mijn product(en) Wij bieden standaard één jaar garantie op onze producten, tenzij er bij het product zelf iets anders vermeld staat. Deze garantie geldt op fabricage fouten, wat inhoudt dat het product bij normaal gebruik ...
Mijn product is defect geraakt, wat nu?
Mijn product is defect geraakt, wat nu? Wat vervelend dat uw bestelling defect is geraakt! Met normaal gebruik is dit natuurlijk niet de bedoeling, wij nemen dan ook graag de situatie in behandeling!| Beeldmateriaal. Allereerst willen wij u graag ...
Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu?
Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu? Wat vervelend dat uw bestelling niet in goede staat bij u is aangekomen! Dit is natuurlijk niet onze intentie, maar hier kunnen wij helaas niet altijd iets aan doen. Uw pakket legt een erg lange weg af, ...
Hoe kan ik een klacht/opmerking indienen?
Hoe kan ik een klacht indienen? Het kan natuurlijk voorkomen dat u niet tevreden bent met de bestelling, de levering of het contact wat u met ons heeft gehad. U kunt dan per e-mail een klacht indienen via info@laagsteprijsgarantie.com met als ...