Hoe lang heb ik garantie op mijn product(en)?

Hoe lang heb ik garantie op mijn product(en)?

Hoe lang heb ik garantie op mijn product(en)
Wij bieden standaard één jaar garantie op onze producten, tenzij er bij het product zelf iets anders vermeld staat. Deze garantie geldt op fabricage fouten, wat inhoudt dat het product bij normaal gebruik niet binnen één jaar stuk mag raken.
Gebruikt u het product niet normaal of niet goed en gaat het product defect? Dan valt dit niet binnen de garantie, wat inhoudt dat wij het niet kosteloos bij u op kunnen lossen.

Onder de garantie valt dus geen val-, stoot-, weer-, of windschade. Mocht één van de producten door één van deze redenen schade op hebben gelopen, kijken wij uiteraard wel graag mee naar een oplossing. In dit geval worden er wel kosten in rekening gebracht voor de nieuwe onderdelen. U ontvangt dan vanuit ons altijd een vrijblijvende prijsopgave voor de onderdelen, zodat u zelf kunt beoordelen of u dit wel of niet wilt bestellen. garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor meer informatie over uw bestelling en het gebruik hiervan, kunt u altijd de product tekst raadplegen. Hierin staat vermeld hoe u uw product het beste kunt gebruiken.

Klachten
Klachten over onze producten of onze dienstverlening moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven bij ons worden ingediend, nadat u, de consument, de gebreken hebt geconstateerd. Het product mag niet in gebruik genomen worden, daar dan uw recht op retour zal komen te vervallen.

U kunt de klacht per e-mail indienen via info@laagsteprijsgarantie.com. Gelieve foto's toe te voegen, zodat wij de klacht goed in behandeling kunnen nemen.
Wij pakken de klacht binnen één tot drie werkdagen op, u ontvangt per e-mail een een uitvoerig antwoord en een mogelijke oplossing. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, dan krijgt u een ontvangstbevestiging en ontvangt u binnen 14 dagen een reactie met een uitvoerig antwoord en een mogelijke oplossing.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van de klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (https://www.degeschillencommissie.nl/). Tevens kunt u de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu).
garantie, fabrieksgarantie, wettelijke garantie, garantietermijn, garantieperiode, 


    • Related Articles

    • Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?

      Hoe kan ik zien of een product op voorraad is? Wij geven op onze website aan of een product op voorraad is of niet, dit kunt u op verschillende manieren terug vinden! Wanneer u op een categorie klikt, ziet u al onze producten netjes en overzichtelijk ...
    • Hoe lang mag ik mijn producten retour sturen?

      Hoe lang mag ik mijn producten retour sturen? U mag tot 6 maanden na ontvangst van de bestelling, de bestelling retour sturen. U heeft namelijk 6 maanden bedenktijd, in deze bedenktermijn mag u het product hanteren en inspecteren zoals u dit in een ...
    • Wanneer mag ik de Track en Trace code verwachten vanuit de transporteur?

      Wanneer mag ik de Track en Trace code verwachten vanuit de transporteur? Dit verschilt per transporteur, daar sommige transporteurs de Track en Trace code pas actief maken zodra de bestelling aangemeld is, andere transporteurs zodra het pakket een ...
    • Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

      Hoe snel ontvang ik mijn bestelling? Bij het plaatsen van een bestelling, sturen wij uw bestelling diezelfde dag of de eerstvolgende werkdag op. Dit is afhankelijk van drie belangrijke dingen: Het moment waarop uw bestelling is geplaatst. Welke ...
    • Mijn product is defect geraakt, wat nu?

      Mijn product is defect geraakt, wat nu? Wat vervelend dat uw bestelling defect is geraakt! Met normaal gebruik is dit natuurlijk niet de bedoeling, wij nemen dan ook graag de situatie in behandeling!| Beeldmateriaal. Allereerst willen wij u graag ...