Hoe kan ik een klacht indienen?
Het kan natuurlijk voorkomen dat u niet tevreden bent met de bestelling, de levering of het contact wat u met ons heeft gehad. U kunt dan per e-mail een klacht indienen via info@laagsteprijsgarantie.com met als onderwerp 'Klacht' en dan uw ordernummer.
Wij zorgen er dan graag voor dat uw klacht opgepakt zal worden door de juiste persoon en dat hier de nodige actie op ondernomen zal worden. Wij leren graag van onze fouten en willen anderen hiertoe ook in de gelegenheid stellen, wij koppelen klachten dan ook altijd terug naar de betrokken partij(en) en zorgen er samen voor dat deze pijnpunten worden aangepakt!
Hoe kan ik een opmerking indienen?
Is uw bestelling, levering of het contact met ons wel volledig naar wens geweest maar heeft u toch een verbeterpunt of een opmerking hierover? Dan mag u ook een e-mail sturen naar info@laagsteprijsgarantie.com maar dan als onderwerp 'Opmerking' of 'Verbeterpunt' zodat wij hiermee zo snel als mogelijk aan de slag kunnen gaan om te zien hoe wij uw ervaring nóg beter kunnen maken!
klachten, negatieve beoordeling, klacht, boos, teleurgesteld, ontevreden, niet tevreden,