Hoe kan ik een klacht/opmerking indienen?

Hoe kan ik een klacht/opmerking indienen?

Hoe kan ik een klacht indienen?
Het kan natuurlijk voorkomen dat u niet tevreden bent met de bestelling, de levering of het contact wat u met ons heeft gehad. U kunt dan per e-mail een klacht indienen via info@laagsteprijsgarantie.com met als onderwerp 'Klacht' en dan uw ordernummer. 

Wij zorgen er dan graag voor dat uw klacht opgepakt zal worden door de juiste persoon en dat hier de nodige actie op ondernomen zal worden.  Wij leren graag van onze fouten en willen anderen hiertoe ook in de gelegenheid stellen, wij koppelen klachten dan ook altijd terug naar de betrokken partij(en) en zorgen er samen voor dat deze pijnpunten worden aangepakt! 

Hoe kan ik een opmerking indienen?
Is uw bestelling, levering of het contact met ons wel volledig naar wens geweest maar heeft u toch een verbeterpunt of een opmerking hierover? Dan mag u ook een e-mail sturen naar info@laagsteprijsgarantie.com maar dan als onderwerp 'Opmerking' of 'Verbeterpunt' zodat wij hiermee zo snel als mogelijk aan de slag kunnen gaan om te zien hoe wij uw ervaring nóg beter kunnen maken!
klachten, negatieve beoordeling, klacht, boos, teleurgesteld, ontevreden, niet tevreden,


    • Related Articles

    • Ik heb mijn bestelling/bevestiging nog niet ontvangen, wat nu?

      Ik heb mijn bestelling/bevestiging nog niet ontvangen, wat nu? Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft mogen ontvangen! Er kunnen nu verschillende dingen aan de hand zijn, hieronder een overzicht van de mogelijkheden: Geen verzendbevestiging ...
    • Wat houdt het Webshop keurmerk in?

      Wat houdt het Webshop keurmerk in? Daar wij zijn aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk, bent u ervan gegarandeerd dat wij de Nederlandse consumenten wetgeving hanteren. Bij een geschil kan deze via Webshop Keurmerk worden ingediend. U kunt hier ...
    • Wat zal er gebeuren met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

      Wat zal er gebeuren met mijn bestelling als ik niet thuis ben op de dag van bezorging? Het is natuurlijk mogelijk dat u onverhoopt toch niet thuis kunt zijn wanneer de chauffeur bij u aan de deur staat. Er kunnen dan diverse opvolgingen zijn: ...
    • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

      Hoe kan ik een bestelling plaatsen? Leuk dat u bij ons wilt bestellen! Deze bestelling kunt u plaatsen via onze website, dit kan door het product in de winkelwagen te plaatsen en op de bestelknop te drukken. U komt dan in het bestelproces terecht, ...
    • Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?

      Hoe kan ik zien of een product op voorraad is? Wij geven op onze website aan of een product op voorraad is of niet, dit kunt u op verschillende manieren terug vinden! Wanneer u op een categorie klikt, ziet u al onze producten netjes en overzichtelijk ...