Wat houdt het Webshop keurmerk in?

Wat houdt het Webshop keurmerk in?

Wat houdt het Webshop keurmerk in?
Daar wij zijn aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk, bent u ervan gegarandeerd dat wij de Nederlandse consumenten wetgeving hanteren. Bij een geschil kan deze via Webshop Keurmerk worden ingediend. U kunt hier ons certificaat terugvinden: https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/webwinkel/?key=10620

Klachten.
Klachten over een van onze producten of onze dienstverlening moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven bij ons worden ingediend, nadat u de gebreken heeft geconstateerd. U kunt de klacht indienen via info@laagsteprijsgarantie.com. Wij willen u vragen om tevens foto's toe te voegen, zodat wij de klacht goed in behandeling kunnen nemen. Wij pakken de klacht zo snel mogelijk op, binnen één tot drie werkdagen ontvangt u een reactie met een uitvoerig antwoord en een mogelijke oplossing. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, dan krijgt u vanuit ons een ontvangstbevestiging en ontvangt u binnen 14 werkdagen een reactie met een uitvoerig antwoord en een mogelijke oplossing.

Bent u uiteindelijk niet tevreden met de afhandeling van de klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)
 Webshop keurmerk, keurmerk, garantie, wetgeving, geschil, klacht, klachten, opmerkingen, 
    • Related Articles

    • Hoe kan ik een klacht/opmerking indienen?

      Hoe kan ik een klacht indienen? Het kan natuurlijk voorkomen dat u niet tevreden bent met de bestelling, de levering of het contact wat u met ons heeft gehad. U kunt dan per e-mail een klacht indienen via info@laagsteprijsgarantie.com met als ...
    • Wat zijn de voorwaarden voor het kosteloos omruilen/ophalen van mijn bestelling?

      Wat zijn de voorwaarden voor het kosteloos omruilen/ophalen van mijn bestelling? Wanneer uw bestelling niet naar wens is, kunnen wij deze kosteloos bij u omruilen of ophalen. Hier zitten wel voorwaarden aan verbonden om te voorkomen dat dit niet ...
    • Hoe kan ik mijn bestelling via jullie webshop betalen?

      Hoe kan ik mijn bestelling via jullie webshop betalen? In onze webshop kunt u voor verschillende betaalmethodes kiezen welke ervoor zorgen dat u de bestelling bij ons kunt plaatsen. Bancontact/KBC Belgische klanten kunnen eenvoudig en veilig ...
    • Mijn product is defect geraakt, wat nu?

      Mijn product is defect geraakt, wat nu? Wat vervelend dat uw bestelling defect is geraakt! Met normaal gebruik is dit natuurlijk niet de bedoeling, wij nemen dan ook graag de situatie in behandeling!| Beeldmateriaal. Allereerst willen wij u graag ...
    • Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu?

      Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu? Wat vervelend dat uw bestelling niet in goede staat bij u is aangekomen! Dit is natuurlijk niet onze intentie, maar hier kunnen wij helaas niet altijd iets aan doen. Uw pakket legt een erg lange weg af, ...