Mijn product is defect geraakt, wat nu?
Wat vervelend dat uw bestelling defect is geraakt! Met normaal gebruik is dit natuurlijk niet de bedoeling, wij nemen dan ook graag de situatie in behandeling!|
Beeldmateriaal.
Allereerst willen wij u graag verzoeken om foto’s en/of video’s te versturen naar onze klantenservice zodat de situatie in behandeling genomen kan worden. Zonder beeldmateriaal kan de situatie niet goed ingeschat worden en kunnen wij geen passende oplossing aanbieden. Het is dan ook belangrijk dat u goed en duidelijke beeldmateriaal stuurt, tezamen met aanvullende informatie over het gebruik van het product.
Denk hierbij aan: op wat voor locatie gebruikt u het product, hoe lang gebruikt u het product, waar gebruikt u het product voor en andere informatie die van belang kan zijn!
Garantie.
Heeft u uw product foutief gebruikt? Dan valt dit helaas niet binnen de garantie en kunnen wij dit niet kosteloos oplossen, maar kijken wij graag met u mee naar een vrijblijvende prijsopgave. Voor veel van onze producten kunt u namelijk onderdelen aanschaffen, waarmee u eventuele defecten kunt verhelpen.
Voor meer informatie over onderdelen, klik dan hier!
defect, kapot, beschadigd, stuk, defect geraakt, kapot geraakt, beschadigd geraakt, stuk geraakt, defect geraakt, stuk gegaan, kapot gegaan,