Mijn product is defect geraakt, wat nu?

Mijn product is defect geraakt, wat nu?

Mijn product is defect geraakt, wat nu?
Wat vervelend dat uw bestelling defect is geraakt! Met normaal gebruik is dit natuurlijk niet de bedoeling, wij nemen dan ook graag de situatie in behandeling!|

Beeldmateriaal
.
Allereerst willen wij u graag verzoeken om foto’s en/of video’s te versturen naar onze klantenservice zodat de situatie in behandeling genomen kan worden. Zonder beeldmateriaal kan de situatie niet goed ingeschat worden en kunnen wij geen passende oplossing aanbieden. Het is dan ook belangrijk dat u goed en duidelijke beeldmateriaal stuurt, tezamen met aanvullende informatie over het gebruik van het product.

Denk hierbij aan: op wat voor locatie gebruikt u het product, hoe lang gebruikt u het product, waar gebruikt u het product voor en andere informatie die van belang kan zijn!

Garantie
.
Heeft u uw product foutief gebruikt? Dan valt dit helaas niet binnen de garantie en kunnen wij dit niet kosteloos oplossen, maar kijken wij graag met u mee naar een vrijblijvende prijsopgave. Voor veel van onze producten kunt u namelijk onderdelen aanschaffen, waarmee u eventuele defecten kunt verhelpen.

Voor meer informatie over onderdelen, klik dan 
hier!
defect, kapot, beschadigd, stuk, defect geraakt, kapot geraakt, beschadigd geraakt, stuk geraakt,  defect geraakt, stuk gegaan, kapot gegaan, 


    • Related Articles

    • Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu?

      Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu? Wat vervelend dat uw bestelling niet in goede staat bij u is aangekomen! Dit is natuurlijk niet onze intentie, maar hier kunnen wij helaas niet altijd iets aan doen. Uw pakket legt een erg lange weg af, ...
    • Ik heb mijn bestelling/bevestiging nog niet ontvangen, wat nu?

      Ik heb mijn bestelling/bevestiging nog niet ontvangen, wat nu? Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft mogen ontvangen! Er kunnen nu verschillende dingen aan de hand zijn, hieronder een overzicht van de mogelijkheden: Geen verzendbevestiging ...
    • Mijn bestelling is niet goed geleverd, wat nu?

      Mijn bestelling is incompleet/verkeerd geleverd, wat nu? Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u een verkeerde of incomplete bestelling ontvangt, maar helaas kan er wel eens een foutje gemaakt worden. Wij zorgen er dan ook graag voor dat de ...
    • Hoe lang heb ik garantie op mijn product(en)?

      Hoe lang heb ik garantie op mijn product(en) Wij bieden standaard één jaar garantie op onze producten, tenzij er bij het product zelf iets anders vermeld staat. Deze garantie geldt op fabricage fouten, wat inhoudt dat het product bij normaal gebruik ...
    • Wat betekent de status van mijn Track en Trace?

      Wat betekent de status van mijn Track en Trace code? Track en Trace codes kunnen verschillende statussen hebben, waarvan een aantal vrij breed kunnen zijn. Wij zetten ze graag voor u op een rijtje: Adres niet bereikbaar/bedrijf gesloten. Deze status ...