Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu?
Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu?
Wat vervelend dat uw bestelling niet in goede staat bij u is aangekomen!
Dit is natuurlijk niet onze intentie, maar hier kunnen wij helaas niet altijd iets aan doen.
Uw pakket legt een erg lange weg af, vanuit ons magazijn in ’s-Hertogenbosch naar het hoofddepot van de transporteur, door naar het uitleverdepot, in de bus van de chauffeur die uiteindelijk het pakket bij uw voordeur aanbiedt.
In dit proces gaat uw bestelling van pallet, naar lopende band, naar rolcontainer en uiteindelijk naar de bestelbus. Het kan wel eens voorkomen dat een pakketje klem komt te zitten, valt of door de bus heen schuift. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, wij willen juist zorgvuldig met alle pakketten en producten om gaan, maar helaas kunnen wij niet overal invloed op uitoefenen. Wij zoeken dan ook graag samen met u naar een passende oplossing voor deze situatie.
Beeldmateriaal.
Allereerst willen wij u graag verzoeken om foto’s en/of video’s te versturen naar onze klantenservice zodat de situatie in behandeling genomen kan worden. Zonder beeldmateriaal van de beschadigingen, kan de situatie niet goed ingeschat worden en kan er geen oplossing geboden worden. Het is dan ook belangrijk dat u goede en duidelijke foto’s stuurt en de dozen goed bewaard tot de situatie is opgelost. Op de dozen staat namelijk informatie vermeld welke voor ons van belang kan zijn om de situatie goed bij u op te lossen! Ook kunnen wij deze foto’s gebruiken om naar ons magazijn/onze fabrikant door te sturen voor verbetering van het productieproces of het verpakken van de bestelling.
Oplossingen.
Nadat wij het beeldmateriaal hebben ontvangen, zullen wij diverse oplossingen aan u voorleggen om te kijken hoe wij de situatie samen met u naar tevredenheid op kunnen lossen. Een kleine selectie van de oplossingen zijn: een nieuw onderdeel, een gratis accessoire, een tegemoetkoming of bijvoorbeeld een omruiling. Dit kan echter alleen vastgesteld worden zodra wij de situatie hebben kunnen beoordelen, omdat iedereen een situatie natuurlijk anders kan ervaren.
Voor de voorwaarden van het omruilen van uw bestelling, klikt u hier!defect, kapot, beschadigd, stuk, gebroken, afgebroken, kapotte levering,
Related Articles
Mijn product is defect geraakt, wat nu?
Mijn product is defect geraakt, wat nu? Wat vervelend dat uw bestelling defect is geraakt! Met normaal gebruik is dit natuurlijk niet de bedoeling, wij nemen dan ook graag de situatie in behandeling!| Beeldmateriaal. Allereerst willen wij u graag ...
Ik heb mijn bestelling/bevestiging nog niet ontvangen, wat nu?
Ik heb mijn bestelling/bevestiging nog niet ontvangen, wat nu? Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft mogen ontvangen! Er kunnen nu verschillende dingen aan de hand zijn, hieronder een overzicht van de mogelijkheden: Geen verzendbevestiging ...
Mijn bestelling is niet goed geleverd, wat nu?
Mijn bestelling is incompleet/verkeerd geleverd, wat nu? Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u een verkeerde of incomplete bestelling ontvangt, maar helaas kan er wel eens een foutje gemaakt worden. Wij zorgen er dan ook graag voor dat de ...
Wat betekent de status van mijn Track en Trace?
Wat betekent de status van mijn Track en Trace code? Track en Trace codes kunnen verschillende statussen hebben, waarvan een aantal vrij breed kunnen zijn. Wij zetten ze graag voor u op een rijtje: Adres niet bereikbaar/bedrijf gesloten. Deze status ...
Wat zijn de voorwaarden voor het kosteloos omruilen/ophalen van mijn bestelling?
Wat zijn de voorwaarden voor het kosteloos omruilen/ophalen van mijn bestelling? Wanneer uw bestelling niet naar wens is, kunnen wij deze kosteloos bij u omruilen of ophalen. Hier zitten wel voorwaarden aan verbonden om te voorkomen dat dit niet ...