Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Een terugbetaling verloopt op verschillende manieren, waardoor er niet één standaard verwerktijd gehanteerd wordt. Het is namelijk afhankelijk van het punt waar uw bestelling zich bevindt, hoe lang de terugbetaling in beslag zal nemen. Hieronder staat alle benodigde informatie:

Annuleren, bestelling nog niet verzonden.
Wanneer uw bestelling geannuleerd wordt voordat wij deze verzenden, mag u het bedrag binnen maximaal vier tot vijf werkdagen terug op de rekening verwachten. Kijk hier voor meer informatie over het terugbetalen van uw bestelling.

Annuleren, bestelling al verzonden maar nog niet geleverd.
Als uw bestelling naar u onderweg is maar u heeft uzelf bedacht, dan kunt u uw bestelling weigeren bij de chauffeur. De bestelling komt dan retour afzender naar ons, maar als wij niets van u horen storten wij het aankoopbedrag niet zomaar terug. U kunt dan ook het beste aangeven dat u de bestelling wilt annuleren en deze zal weigeren. Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat wij de producten retour hebben ontvangen.

Annuleren, bestelling al verzonden en al geleverd.
Als uw bestelling bij u geleverd is maar u wilt deze niet behouden, kunnen wij deze kosteloos bij u ophalen. Klik hier voor meer informatie over retouren. Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten retour hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd!
    • Related Articles

    • Wanneer mag ik de Track en Trace code verwachten vanuit de transporteur?

      Wanneer mag ik de Track en Trace code verwachten vanuit de transporteur? Dit verschilt per transporteur, daar sommige transporteurs de Track en Trace code pas actief maken zodra de bestelling aangemeld is, andere transporteurs zodra het pakket een ...
    • Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

      Hoe snel ontvang ik mijn bestelling? Bij het plaatsen van een bestelling, sturen wij uw bestelling diezelfde dag of de eerstvolgende werkdag op. Dit is afhankelijk van drie belangrijke dingen: Het moment waarop uw bestelling is geplaatst. Welke ...
    • Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

      Hoe kan ik mijn bestelling annuleren? Wanneer u uw bestelling wenst te annuleren, kunt u dit telefonisch, per e-mail of per contactformulier aan ons doorgeven! Zodoende kunnen wij onze collega's in het magazijn instrueren om uw bestelling niet meer ...
    • Ontvang ik een aankoopbewijs of een factuur?

      Ontvang ik een aankoopbewijs of een factuur? Wanneer u iets via onze website besteld, ontvangt u van ons verschillende e-mails. De allereerste e-mail welke u ontvangt is de orderbevestiging, hiermee is uw bestelling definitief geplaatst en kunt u de ...
    • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

      Retourneren kan eenvoudig via ons retourformulier. Lees eerst zorgvuldig de onderstaande voorwaarden en mogelijkheden. Ga naar retourformulier Producten retourneren? U mag tot 6 maanden na ontvangst van de producten laten weten dat u van de koop af ...