Zijn er onderdelen te bestellen voor jullie producten?

Zijn er onderdelen te bestellen voor jullie producten?

Zijn er onderdelen te bestellen voor jullie producten?
Voor verschillende producten welke wij verkopen zijn er losse onderdelen te bestellen! Sommige onderdelen zijn terug te vinden via onze website, overige onderdelen kunt u aanvragen via het formulier op onze website. Op dit moment worden er losse onderdelen voor de Partytenten verkocht, deze kunt u hier terug vinden.

Onderdelen voor andere producten.
Mocht u onderdelen zoeken voor andere producten dan onze Partytenten? Dan kunt u deze per e-mail opvragen bij onze klantenservice, hier wordt namelijk nog geen losse voorraad van bijgehouden waardoor wij dan graag voor u uitzoeken of het onderdeel op korte termijn leverbaar is en tegen welke prijs. Het formulier voor het aanvragen van onderdelen kunt u hier terug vinden.

Onderdelen afhalen op locatie.
Heeft u een onderdeel nodig en bent u in de buurt van ’s-Hertogenbosch? Dan is het mogelijk om deze op locatie af te halen. Benader dan onze klantenservice voor meer vrijblijvende informatie!
Onderdeel bestellen. Onderdeel ophalen. Onderdeel afhalen. Onderdeel kopen.

    • Related Articles

    • Kan ik de producten bij jullie afhalen?

      Kan ik de producten bij jullie afhalen? Dat kan! Ons magazijn zit in ’s-Hertogenbosch, gevestigd op Wisent 7, 5236PX. Onze locatie is geopend van 09:30 tot 16:30 uur, van maandag tot en met vrijdag, met uitzondering van Nationale Nederlandse ...
    • Wat is de kwaliteit van jullie producten?

      Wat is de kwaliteit van jullie producten? 'Jullie zijn erg goedkoop, verkopen jullie dan wel goede kwaliteit?’ Deze vraag horen wij regelmatig en wij kunnen u vertellen: onze producten zijn van goede kwaliteit mits u hier natuurlijk normaal mee om ...
    • Wanneer mag ik de Track en Trace code verwachten vanuit de transporteur?

      Wanneer mag ik de Track en Trace code verwachten vanuit de transporteur? Dit verschilt per transporteur, daar sommige transporteurs de Track en Trace code pas actief maken zodra de bestelling aangemeld is, andere transporteurs zodra het pakket een ...
    • Wat zijn de voorwaarden voor het kosteloos omruilen/ophalen van mijn bestelling?

      Wat zijn de voorwaarden voor het kosteloos omruilen/ophalen van mijn bestelling? Wanneer uw bestelling niet naar wens is, kunnen wij deze kosteloos bij u omruilen of ophalen. Hier zitten wel voorwaarden aan verbonden om te voorkomen dat dit niet ...
    • Wat zal er gebeuren met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

      Wat zal er gebeuren met mijn bestelling als ik niet thuis ben op de dag van bezorging? Het is natuurlijk mogelijk dat u onverhoopt toch niet thuis kunt zijn wanneer de chauffeur bij u aan de deur staat. Er kunnen dan diverse opvolgingen zijn: ...