Mijn bestelling is niet goed geleverd, wat nu?

Mijn bestelling is niet goed geleverd, wat nu?

Mijn bestelling is incompleet/verkeerd geleverd, wat nu?
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u een verkeerde of incomplete bestelling ontvangt, maar helaas kan er wel eens een foutje gemaakt worden. Wij zorgen er dan ook graag voor dat de situatie zo snel mogelijk bij u opgelost wordt.

Verkeerde bestelling.
Om te kunnen aantonen aan ons magazijn en/of aan onze fabrikant dat er iets mis is met het product, vragen wij u om foto’s aan te leveren van het probleem wat u ervaart. Heeft u bijvoorbeeld een verkeerde kleur ontvangen? Dan vernemen wij graag een foto van het product en een foto van de doos welke u heeft ontvangen. Het kan namelijk zijn dat de kleur op de foto op onze website heel anders over komt, maar het kan ook zijn dat het product verkeerd verpakt zit. Om te voorkomen dat u dan ook geen oplossing mag ervaren, plannen wij niet zomaar een nieuwe lever- of omruilopdracht in.

Incomplete bestelling.
U kunt natuurlijk geen foto’s maken van dingen die u mist bij uw bestelling, in dat geval willen wij u dan graag verzoeken om op de handleiding aan te geven welke onderdelen u mist en dit dan aan ons terug te koppelen. Zo kunnen wij voorkomen dat een miscommunicatie of verkeerde interpretatie u een verkeerde levering zal bezorgen. Heeft u geen handleiding (meer)? Beschrijf dan zo duidelijk mogelijk wat u mist bij uw bestelling of vraag de handleiding op bij onze klantenservice!

Heeft u uw bestelling al een tijdje in huis, maar bent u onderdelen kwijt geraakt of is er een onderdeel wat u wilt vervangen? Klik dan hier voor meer informatie over het bestellen van onderdelen!
    • Related Articles

    • Ik heb mijn bestelling/bevestiging nog niet ontvangen, wat nu?

      Ik heb mijn bestelling/bevestiging nog niet ontvangen, wat nu? Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft mogen ontvangen! Er kunnen nu verschillende dingen aan de hand zijn, hieronder een overzicht van de mogelijkheden: Geen verzendbevestiging ...
    • Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu?

      Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu? Wat vervelend dat uw bestelling niet in goede staat bij u is aangekomen! Dit is natuurlijk niet onze intentie, maar hier kunnen wij helaas niet altijd iets aan doen. Uw pakket legt een erg lange weg af, ...
    • Wat zal er gebeuren met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

      Wat zal er gebeuren met mijn bestelling als ik niet thuis ben op de dag van bezorging? Het is natuurlijk mogelijk dat u onverhoopt toch niet thuis kunt zijn wanneer de chauffeur bij u aan de deur staat. Er kunnen dan diverse opvolgingen zijn: ...
    • Mijn product is defect geraakt, wat nu?

      Mijn product is defect geraakt, wat nu? Wat vervelend dat uw bestelling defect is geraakt! Met normaal gebruik is dit natuurlijk niet de bedoeling, wij nemen dan ook graag de situatie in behandeling!| Beeldmateriaal. Allereerst willen wij u graag ...
    • Wat betekent de status van mijn Track en Trace?

      Wat betekent de status van mijn Track en Trace code? Track en Trace codes kunnen verschillende statussen hebben, waarvan een aantal vrij breed kunnen zijn. Wij zetten ze graag voor u op een rijtje: Adres niet bereikbaar/bedrijf gesloten. Deze status ...