Wat zijn de voorwaarden voor het kosteloos omruilen/ophalen van mijn bestelling?

Wat zijn de voorwaarden voor het kosteloos omruilen/ophalen van mijn bestelling?

Wat zijn de voorwaarden voor het kosteloos omruilen/ophalen van mijn bestelling?

Wanneer uw bestelling niet naar wens is, kunnen wij deze kosteloos bij u omruilen of ophalen. Hier zitten wel voorwaarden aan verbonden om te voorkomen dat dit niet verloopt zoals gepland.

Omruilen of ophalen.
Als u de bestelling om wilt ruilen voor een nieuw exemplaar, of wilt dat onze transporteur deze kosteloos bij u ophaalt, dan kunnen wij de transporteur bij u langs sturen. Deze voorziet dan een omruilopdracht of een ophaalopdracht op de door u gewenste locatie. Dit kan op iedere werkdag naar keuze bij u plaats vinden, met uitzondering van Nationale Feestdagen. Sommige producten kunnen ook op zaterdag omgeruild of opgehaald worden, dit kunt u dan met onze klantenservice afstemmen.
De voorwaarden voor een omruilopdracht zijn als volgt:

  • Er moet iemand aanwezig zijn op het opgegeven adres, de chauffeur mag het niet zelf pakken en/of neerzetten, hier is een handtekening voor vereist.
  • De goederen welke naar ons terug gestuurd worden, moeten gedemonteerd en verpakt worden. Producten welke niet gedemonteerd en verpakt zijn, neemt de chauffeur niet mee. Dit is natuurlijk zonde van uw tijd én van het milieu, omdat er dan weer een nieuwe afspraak gemaakt moet worden voor een andere dag en de chauffeur dus voor niks naar uw adres is gereden.


Waarom moet ik het product demonteren en verpakken?

De transporteurs rijden niet alleen voor ons bedrijf. Deze rijden voor meerdere bedrijven waardoor zij een aantal regels hebben opgesteld waar de chauffeur zich aan moet houden. Zo worden producten altijd gedemonteerd en verpakt geleverd, maar dienen deze ook op dezelfde manier opgehaald te worden. Indien dit niet het geval is, heeft de chauffeur het recht om de zending/omruiling niet uit te voeren.

Wij willen namelijk niet dat de producten van een ander bedrijf, onze producten beschadigen wanneer zij bijvoorbeeld een product van een ander bedrijf onverpakt meenemen. Zij nemen namelijk ook regelmatig oude apparatuur mee zoals bijvoorbeeld wasmachines of koelkasten. Daar de bus natuurlijk erg veel onderweg is, hierdoor ook regelmatig bochten maakt en dient te remmen, is het zeer aannemelijk dat de bestelling dan beschadigd raakt wanneer hier bijvoorbeeld iets van onverpakt ijzer tegenaan zal komen.

Omdat wij niet willen dat onze producten schade veroorzaken aan de producten van een ander, of dat de producten van een ander schade veroorzaken aan onze producten, hebben wij ingestemd met het protocol om producten gedemonteerd en verpakt retour te moeten sturen. Wanneer u het verpakkingsmateriaal niet meer in uw bezit heeft, dient u dan ook zelf vervangend gelijkwaardig materiaal te verzorgen waarin de bestelling verpakt kan worden.


    • Related Articles

    • Wat betekent de status van mijn Track en Trace?

      Wat betekent de status van mijn Track en Trace code? Track en Trace codes kunnen verschillende statussen hebben, waarvan een aantal vrij breed kunnen zijn. Wij zetten ze graag voor u op een rijtje: Adres niet bereikbaar/bedrijf gesloten. Deze status ...
    • Ik heb mijn bestelling/bevestiging nog niet ontvangen, wat nu?

      Ik heb mijn bestelling/bevestiging nog niet ontvangen, wat nu? Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft mogen ontvangen! Er kunnen nu verschillende dingen aan de hand zijn, hieronder een overzicht van de mogelijkheden: Geen verzendbevestiging ...
    • Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu?

      Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu? Wat vervelend dat uw bestelling niet in goede staat bij u is aangekomen! Dit is natuurlijk niet onze intentie, maar hier kunnen wij helaas niet altijd iets aan doen. Uw pakket legt een erg lange weg af, ...
    • Wat zal er gebeuren met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

      Wat zal er gebeuren met mijn bestelling als ik niet thuis ben op de dag van bezorging? Het is natuurlijk mogelijk dat u onverhoopt toch niet thuis kunt zijn wanneer de chauffeur bij u aan de deur staat. Er kunnen dan diverse opvolgingen zijn: ...
    • Wat is de kwaliteit van jullie producten?

      Wat is de kwaliteit van jullie producten? 'Jullie zijn erg goedkoop, verkopen jullie dan wel goede kwaliteit?’ Deze vraag horen wij regelmatig en wij kunnen u vertellen: onze producten zijn van goede kwaliteit mits u hier natuurlijk normaal mee om ...