Ontvang ik een aankoopbewijs of een factuur?

Ontvang ik een aankoopbewijs of een factuur?

Ontvang ik een aankoopbewijs of een factuur?
Wanneer u iets via onze website besteld, ontvangt u van ons verschillende e-mails.
De allereerste e-mail welke u ontvangt is de orderbevestiging, hiermee is uw bestelling definitief geplaatst en kunt u de gegevens nog even controleren voordat uw bestelling wordt verwerkt en verzonden.

Zodra u de betaling heeft voldaan, krijgt u nog een losse e-mail met daarin de factuur van uw bestelling.  Als laatste ontvangt u, wanneer uw bestelling wordt verstuurd, een Track en Trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen.

Het is bij ons niet mogelijk om een factuur voorafgaand aan de betaling te ontvangen. Ons systeem maakt namelijk geen factuur aan wanneer er geen betaling is geregistreerd. 

Als mijn bestelling terugbetaald wordt, krijg ik dan ook een creditnota?
Wij versturen niet standaard een creditnota om het verkeer per e-mail te beperken. Mocht u deze graag willen ontvangen, kunt u dit aangeven wanneer u de annulering of retour zending aan ons kenbaar maakt. Wij houden hier dan graag rekening mee wanneer de order terugbetaald zal worden. U ontvangt de credit nota dan uiteraard ook weer per e-mail!


    • Related Articles

    • Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

      Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling? Een terugbetaling verloopt op verschillende manieren, waardoor er niet één standaard verwerktijd gehanteerd wordt. Het is namelijk afhankelijk van het punt waar uw bestelling zich bevindt, hoe lang de ...
    • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

      Hoe kan ik een bestelling plaatsen? Leuk dat u bij ons wilt bestellen! Deze bestelling kunt u plaatsen via onze website, dit kan door het product in de winkelwagen te plaatsen en op de bestelknop te drukken. U komt dan in het bestelproces terecht, ...
    • Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

      Hoe snel ontvang ik mijn bestelling? Bij het plaatsen van een bestelling, sturen wij uw bestelling diezelfde dag of de eerstvolgende werkdag op. Dit is afhankelijk van drie belangrijke dingen: Het moment waarop uw bestelling is geplaatst. Welke ...
    • Hoe kan ik een klacht/opmerking indienen?

      Hoe kan ik een klacht indienen? Het kan natuurlijk voorkomen dat u niet tevreden bent met de bestelling, de levering of het contact wat u met ons heeft gehad. U kunt dan per e-mail een klacht indienen via info@laagsteprijsgarantie.com met als ...
    • Betaal ik voor een bestelling verzendkosten?

      Betaal ik voor een bestelling verzendkosten? Ja, wij brengen verzendkosten in rekening tot een maximum van €54,95 euro. De hoogte van de verzendkosten is afhankelijk van een aantal punten: het aantal pakketten het totale gewicht van de bestelling het ...